Hvad drejer din klage sig om?

Hvad drejer din klage sig om?

Dit valg hjælper os med at hjælpe dig videre på bedst mulig vis
Hvad vil du klage til Forbrugerombudsmanden over?

Hvad vil du klage til Forbrugerombudsmanden over?

Klik på den af knapperne, der bedst beskriver din situation:

Udfyld klageformularen

Forbrugerombudsmanden kan formentlig behandle din klage. Du skal være opmærksom på følgende:

  • Du skal have eventuel dokumentation klar, inden du starter med at udfylde klageformularen. Det er en fordel, hvis det er gemt i den samme mappe på din enhed.
  • Du kan vedhæfte PDF, billeder (.JPEG, .JPG, .PNG), lydfiler (.MP3) eller video (.MOV).
  • Du skal udfylde hele formularen, da du ikke kan gemme den og vende tilbage.
  • Sessionen lukker af sikkerhedsmæssige årsager efter 25 minutter. Du forlænge sessionen med yderligere 25 minutter via en pop up, når er er 5 minutter tilbage. Herved undgår du, at miste dine indtastede data
  • Formularen bliver kun indsendt, hvis du har klikket på knappen: "Opret", du vil efterfølgende modtage en kvittering
  • Du kan ikke klage anonymt.

Forbrugerombudsmanden kan desværre ikke behandle alle klager. Når vi har modtaget din klage, vil Forbrugerombudsmanden hurtigst muligt beslutte, om klagen bliver taget op.

Hvis du vælger at oprette en klage, skal du være opmærksom på, at dine oplysninger registreres i vores IT-system. Det betyder, at du har nogle rettigheder i forbindelse med vores sagsbehandling. Du kan læse mere om dine rettigheder i Forbrugerombudsmandens privatlivspolitik.